Sunday, December 31, 2006

* i dun believe you azam..4ever!*

ku rasa macam aku dah kena tipu aje..

aku tahu ni semua salah azam.azam saje je bagi aku harapan..tapi at last azam hanya tinggal azam aje..sebab tu aku benci azam.aku tak suka pada azam..aku simpan hajat..aku tak nak lagi bersama azam..

tapi aku tahu ni pun bukan salah azam..salah aku juga..cume, sepanjang bersama..entah kenapa antara aku dan azam ..memang tiada persamaan.lebih baik berpisah sajee..

azam..maafkan aku selamat tinggal untuk mu.mungkin tempat mu lebih sesuai untuk digantikan dengan cita-cita...

p/s:sejak dulu aku tak suka simpan azam, bila new year dtg..aku akan pikir apa kehidupan yang bakal aku hadapi..apa masalah dan dugaan yang tuhan nak duga aku.tahun baru aku lalui seperti biasa..memikirkan apa yang harus aku lakukan, apa yang patut aku tinggalkan dan apa yang akan aku langsaikan...(hutang mara la apa
lagi!!)


CindereLLa:SELAMAT TAHUN BARU...NAK azam tak?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails